Recent werk
Visitekaartjes zijn een heel sterk marketing-wapen Maak in je visitekaartjes heel duidelijk wat je bedrijf doet. Zorg dat de kerngegevens duidelijk leesbaar zijn Maak verschillende visitekaartjes en gebruik je visitekaartjes als een soort flyer, voor verschillende gelegenheden, of grappig als een soort waaier.
Mogelijke inhoud van een visitekaartje:
- de naam van je bedrijf/organisatie
- je eigen naam (al of niet met voornaam erbij)
- je telefoonnummers op de zaak, mobiel en eventueel thuis. Liever niet je privénummer. Is het nodig, zet het er dan liever in bijzijn van je gesprekspartner zelf op. Dan maakt het juist een geweldig goede (want persoonlijke) indruk
- het faxnummer
- de internet gegevens (website en e-mail adres)
- de adresgegevens
- het logo
- de payoff (de bedrijfs’leus’)
- een korte samenvatting van diensten en producten
- speciale informatie: aanbiedingen, een reclame- of pr-boodschap
- schrijfruimte, zodat je zelf voor een ander er iets op kunt schrijven
Niet al deze onderdelen móeten erop, maar kies wel bewust wat je wel en niet op je visitekaartje wilt zetten.